
Toen bekend werd dat Jacodine een nieuw boek, een roman had geschreven, schreef ik mij in voor de blogtour zonder de flaptekst te hebben gelezen, natuurlijk deed ik het daarna wel. Maar het zegt wel iets dat ik zoveel vertrouwen heb in haar schrijfkunsten.
Bij hoog en laag is de titel van het nieuwste familielid. Jacodine is bekend om boeken met een zwaarder, of nee, eerder een serieus tintje tegeven. Het echte leven word niet geschuwd, maar het is niet zwaar, en er zit altijd een draai aan waardoor het weer goed komt, ook als dat anders is dan verwacht… Ik ben benieuwd wat ik met dit boek voor geschoteld krijg. De recensies van Jacodines andere boeken lees je hier en hier én hier! Btw als je klikt lees je ook de gewoon geniale titels!
(meer…)
Vind ik leuk:
Vind-ik-leuk Laden...

Ik zag de cover van Zwanenzang en ik vond hem prachtig vormgegeven en bij de flapteks, die bij mijn herinnering korter was dan nu. Interesant. Gaan we proberen. Met Kelly had ik een interview, op twee dagen na, 2 jaar terug. Maar ik had nog steeds geen boek van haar gelezen, ups.
(meer…)
Vind ik leuk:
Vind-ik-leuk Laden...

Kerst is voorbij, maar kerst verhalen lezen doe ik anders ook gerust midden in de zomer, dus die paar dagen. How cares! Dus ik lees lekker op 3 Januari Wie versiert mij? Wel is het mijn eerste review voor het nieuwe jaar! Ik wens jullie alle een gezond, gelukkig, leesrijk, boekenvol, sportief, gezellig en gezegend 2024 toe!
(meer…)
Vind ik leuk:
Vind-ik-leuk Laden...

Het kinderboek Fata Morgana, de verdwenen vaders is geschreven door twee auteurs en waar ik vorig jaar zomer het boek mocht proeflezen. Gevraagd en niet wetende wie de auteur was. Nu ligt het in de winkel en kan jij het ook lezen! De cover is opvallend, maar echt mooi vind ik hem niet. De stijl vind ik niet echt bijpassend, en hij spreekt mij niet echt aan. Helaas.
(meer…)
Vind ik leuk:
Vind-ik-leuk Laden...

Toen Jen wat vertelde over Dromen in rood en de cover liet zien was is gelijk verliefd op de cover. Zo’n beauty, zodra ik weer in NL ben moet en zal ik een versie van dit boek hebben. Toen ze vertelde dat t boek uit kwam was ik super blij dat ik nu kan gaan lezen. Wel was ik nerveus. Heb ik nu te grote verwachtingen, het is wel een boek van dé Jen Minkman 😋. (meer…)
Vind ik leuk:
Vind-ik-leuk Laden...

Gruweltoren, Kaat en schrijvers. Ook dat is weer het thema in deel drie van Tom Thys hand. Een schrijver die mij onbekend was, en die ik leerde kennen in deel één van de Gruweltoren.
(meer…)
Vind ik leuk:
Vind-ik-leuk Laden...

Dit boek Een ster erbij van de Italiaanse auteur komt volgende week op 5 december uit en ik vind de cover net een droom! Het is een kinderboek gepeild van 9 tot 12. Ik ben benieuwd!
(meer…)
Vind ik leuk:
Vind-ik-leuk Laden...

Het boek van Robin Rozendal. En ergens gingen de dagen veel sneller en wist ik niet dat het gisteren al de 26e was, dus ik ben een dag te laat! Sorry Robin! Robin volg ik al langere tijd op youtube en daar vertelde ze vaker tussen door over haar boek en schrijfproces. En ik werd gewoon heel nieuwsgierig naar het boek! Toen ik de mogelijkheid kreeg het boek te mogen lezen voor een blogtour, en zeker na het lezen van de flaptekst. Dat ik kom maar op! De cover is ieder geval een plaatje en erg mooi van kleur en sfeer! Op naar de rest!
(meer…)
Vind ik leuk:
Vind-ik-leuk Laden...

Een boek van de Boekenvos. Ontluikend hart is een onderdeel van de blogtour en ik vond de flapttekst wel goed klinken dus ik was wel benieuwd! De auteur is mij onbekend, ieder geval kan mij niet heugen de naam eerder te hebben gezien 😛 Het is ieder geval een pseudoniem. Dat weet ik wel 😀
(meer…)
Vind ik leuk:
Vind-ik-leuk Laden...

Nog niet zo lang terug poste ik een video van het nieuwste boek van Marijke F Jansen. En nu heeft ze onder haar pseudoniem Lily Frank ook een nieuw boek! Ze schreef het al eerder, werkte het na enige tijd verderuit, voegde dingen toe en ´Misser onder de mistletoe´ is het resultaat daarvan!
(meer…)
Vind ik leuk:
Vind-ik-leuk Laden...